Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

“Imagjinoni që gjyshërit dhe motra juaj më e vogël të dy konsumojnë lajme. Çfarë ndryshimesh do të vëreni në mënyrën se si ato ndërveprojnë me median? Reflektoni për ndërrimin e brezave.”

Çfarë duhet të di për median?

Imagjinoni të filloni ditën tuaj me një postim viral që pretendon se sapo ka ndodhur një ngjarje tronditëse, për të zbuluar disa orë më vonë se ajo ishte tërësisht e fabrikuar. Si ju bën të ndiheni kjo gjë—të mashtruar, në siklet apo të dërrmuar? Ky skenar pasqyron realitetin e peizazhit të sotëm mediatik: një botë me ritme të shpejta,  ku informacioni rrjedh me shpejtësi, shpesh i pakontrolluar.

Të kuptuarit se çfarë është media, si funksionon dhe ndikimi i saj në shoqëri është thelbësore për lundrimin në këtë peizazh. Media nuk është vetëm një burim informacioni – ajo formëson opinionin publik, ndikon në vendime dhe lidh komunitetet. Ky modul eksploron bazat e medias, evolucionin nga platformat tradicionale në dixhitale, dhe dinamikën e fuqishme të pronësisë së medias dhe shënjestrimin e audiencës.

Përcaktimi i medias dhe rolit të saj në shoqëri

Media shërben si kanali kryesor për informacion, argëtim dhe komunikim në shoqëri. Format e saj të ndryshme – duke filluar nga gazetat e shtypura deri te platformat moderne dixhitale si TikTok – formojnë mënyrën se si individët e perceptojnë dhe interpretojnë botën. Mediat tradicionale, si televizioni dhe radio, funksionojnë brenda kornizave të strukturuara, duke ofruar përmbajtje të kuruar për audiencën masive. Në të kundërt, media dixhitale lulëzon në ndërveprim dhe menjëhershmëri, duke mundësuar ndarjen në kohë reale të këndvështrimeve të ndryshme. Kategorizimi i mediave në këto forma ndihmon në qartësimin e karakteristikave dhe roleve të tyre unike, duke lejuar një kuptim më të thellë të ndikimit të tyre në narrativat dhe sjelljet shoqërore. Kjo njohuri themelore u mundëson individëve të lundrojnë në peizazhin e gjerë mediatik me ndërgjegjësim më të madh.

Pronësia dhe Fuqia e Medias

Pronësia luan një rol kryesor në përcaktimin e përmbajtjes dhe prioriteteve të organeve mediatike. Për shembull, konglomerate të mëdha, të tilla si Disney ose News Corp, kontrollojnë pjesë të rëndësishme të peizazhit mediatik në SHBA, duke i dhënë formë historive që tregohen dhe se si janë kornizuar ato. Ky përqendrim i pronësisë mund të kufizojë diversitetin e perspektivave, pasi interesat dhe axhendat e korporatave apo pronarëve të medias shpesh ndikojnë në vendimet editoriale. Anasjelltas, mediat e pavarura kanë më shumë gjasa të paraqesin narrativa alternative, duke nxitur një kuptim më të gjerë të ngjarjeve. Njohja e dinamikës së pronësisë nënvizon rëndësinë e pluralitetit të medias, pasi asnjë ent i vetëm nuk duhet të dominojë diskursin publik dhe zëra të ndryshëm duhet të përfaqësohen në ekosistemin e informacionit.

Audienca dhe synimi algoritmik

Platformat moderne të medias përdorin algoritme për të përshtatur përmbajtjen sipas preferencave individuale të përdoruesve. Këto algoritme analizojnë sjelljen e përdoruesit – të tilla si pëlqimet, ndarjet dhe historia e kërkimit – për të kuruar furnizimet e personalizuara të përmbajtjes. Ndërsa kjo qasje rrit angazhimin duke paraqitur përmbajtje në përputhje me interesat e përdoruesve, ajo gjithashtu paraqet rreziqe. Një shqetësim i rëndësishëm është krijimi i dhomave të jehonës, ku përdoruesit ekspozohen në mënyrë të përsëritur ndaj këndvështrimeve të ngjashme, duke kufizuar ekspozimin e tyre ndaj këndvështrimeve të ndryshme. Të kuptuarit se si funksionojnë algoritmet është thelbësore për të mbajtur një perspektivë të ekuilibruar dhe për të shmangur grackat e përmbajtjes së kuruar. Duke qenë të vetëdijshëm për këta mekanizma, individët mund të ndërmarrin hapa të qëllimshëm për të diversifikuar konsumin e tyre mediatik dhe për t’u çliruar nga flluska algoritmike.

Kuiz: E saktë apo e gabuar

Kuiz: E saktë apo e gabuar

1 / 5

"Pronësia e medias mund të ndikojë në mënyrën se si raportohen lajmet."

2 / 5

"Mediet e pavarura kanë një pjesë më të madhe të tregut se mediat në pronësi të korporatave."

3 / 5

"Pronësia e medias nuk ndikon në reklamat e shfaqura në platformat e tyre."

4 / 5

"Pronësia e tërthortë e organeve mediatike është e ndaluar në shumicën e vendeve."

5 / 5

"Rrjetet e transmetimit publik janë përgjithësisht të lira nga pronësia e korporatës."

The average score is 100%

Ç’rregullimi i informacionit

Kuptimi i çrregullimit të informacionit

Në peizazhin e sotëm dixhital, përhapja e shpejtë e informacionit ka krijuar një mjedis ku dallimi i së vërtetës nga e pavërteta mund të jetë një sfidë e vërtetë. Koncepti i “çrregullimit të informacionit” kategorizon mënyrat në të cilat përmbajtja e rreme ose mashtruese ndikon në perceptimin dhe sjelljen e publikut. Për të lundruar në këtë mjedis kompleks, është thelbësore të kuptohen tre format kryesore të çrregullimit të informacionit: keqinformimi,  dezinformimi dhe informacioni keqdashës. Secili prej këtyre llojeve luan një rol të veçantë në formësimin e ekosistemit mediatik dhe ka implikime unike për individët dhe shoqërinë.

Keqinformimi

Keqinformimi i referohet informacionit të rremë ose të pasaktë që shpërndahet pa qëllime keqdashëse. Për shembull, një person mund të përcjellë një mesazh në lidhje me një mjekim  shëndetësor ose një lajm të paverifikuar pa e kuptuar pasaktësinë e tij. Ndërsa qëllimi pas keqinformimit është zakonisht i padëmshëm, ndikimi i tij mund të jetë i rëndësishëm sepse në raste të tilla si krizat e shëndetit publik,  mund të çojë në konfuzion, frikë dhe veprime të dëmshme, duke nënvizuar rëndësinë e verifikimit të informacionit përpara shpërndarjes së tij.

Dezinformimi

Dezinformimi përfshin krijimin dhe shpërndarjen e qëllimshme të përmbajtjes së rreme për të mashtruar ose manipuluar një audiencë. Ky lloj çrregullimi i informacionit shpesh nxitet nga interesa specifike, të tilla si propaganda politike, përfitimi financiar ose ndikimi ideologjik. Për shembull, gjatë zgjedhjeve, fushatat e dezinformimit mund të përhapin histori të fabrikuara rreth kandidatëve për të ndikuar në opinionin publik. Qëllimshmëria pas dezinformimit e bën atë veçanërisht të rrezikshëm, pasi shfrytëzon emocione si frika, zemërimi ose shpresa për të arritur objektivat e tij. Njohja dhe luftimi i dezinformimit kërkon të menduarit kritik dhe përdorimin e mjeteve të besueshme të kontrollit të fakteve për të verifikuar vërtetësinë e informacionit.

Informacioni keqdashës

Informacioni keqdashës është përdorimi i informacionit të saktë në një kontekst mashtrues ose të dëmshëm. Ky lloj çrregullimi i informacionit ka të bëjë më pak me falsifikimin e përmbajtjes dhe më shumë me përdorimin e së vërtetës për të shkaktuar dëm. Një shembull i zakonshëm është botimi i paautorizuar i informacioneve private, të tilla si emailet ose fotot personale, për të dëmtuar reputacionin ose besueshmërinë e një personi. Informacioni keqdashës mund të përfshijë gjithashtu theksimin selektiv të përmbajtjes së vërtetë për të mashtruar audiencën rreth kontekstit më të gjerë të një çështjeje. Natyra e tij keqdashëse qëndron në qëllimin e tij për të dëmtuar individët, organizatat ose grupet, duke e bërë atë një mjet të fuqishëm në duart e aktorëve me qëllime manipuluese.

Cikli i jetës për lajmet e rreme

Rrëfimet e rreme, qofshin në formën e keqinformimit, dezinformimit apo informacionit keqdashës nuk lindin apo përhapen rastësisht. Cikli i tyre i jetës ndjek një model sistematik që shpjegon se si ato lindin, fitojnë vemendje dhe më pas  ndikojnë në perceptimin publik. Kuptimi i këtij cikli jetësor – krijimi, përforcimi dhe pranimi – është thelbësor për identifikimin dhe kundërshtimin e ndikimit të tyre.

Si lind

Krijimi i një narrative të rreme fillon me qëllimin për të arritur objektiva specifike, shpesh të formuara nga motivimet e krijuesit. Këto motivime mund të variojnë nga përfitimi personal deri te ndikimi politik, promovimi ideologjik, apo edhe keqbërja e thjeshtë.

Për shembull, gjatë fushatave politike, dezinformatat mund të fabrikohen për të diskredituar kundërshtarët ose për të ndryshuar opinionet e votuesve. Nga ana komerciale, tregimet e rreme mund të shërbejnë si karrem për të nxitur trafikun në ueb, duke gjeneruar të ardhura nga reklamat. Në raste të tjera, aktorët krijojnë narrativa të rreme për të nxitur frikën, mosbesimin ose ndarjen sociale, të tilla si përhapja e thashethemeve të pabaza për çështjet e shëndetit publik ose krizat shoqërore.

Krijuesit e narrativave të rreme shpesh përdorin teknika të sofistikuara për ta bërë përmbajtjen e tyre të duket e besueshme. Ata mund të përdorin gjuhë me tingull autoritar, statistika të rreme ose pamje të fabrikuara për të manipuluar audiencën. Kuptimi i këtyre motivimeve na ndihmon të identifikojmë dhe shqyrtojmë burimet e informacionit, një hap i parë kritik në zbardhjen e narrativave të rreme.

Si rritet

Pasi të krijohet një tregim i rremë, përhapja e tij mbështetet në amplifikimin përmes kanaleve mediatike, platformave sociale dhe rrjeteve ndërpersonale. Algoritmet luajnë një rol të rëndësishëm në këtë proces duke i dhënë përparësi përmbajtjes që gjeneron angazhim të lartë – pëlqime, ndarje, komente dhe shikime. Rrëfimet e rreme, të cilat shpesh ngjallin emocione të forta si zemërimi, frika ose tronditja, janë veçanërisht efektive në nxitjen e një angazhimi të tillë, duke i lejuar ato të përhapen shpejt dhe gjerësisht.

Viraliteti – fenomeni ku përmbajtja ndahet në mënyrë eksponenciale – është një tjetër faktor kyç. Rrëfimet e rreme mund të “bëhen virale” brenda disa orësh apo edhe minutash, duke arritur miliona njerëz nëpër platforma. Ndikuesit e mediave sociale, robotët e automatizuar dhe rrjetet e koordinuara e përshpejtojnë më tej këtë proces, shpesh pa verifikuar autenticitetin e përmbajtjes.

Mediat tradicionale gjithashtu kontribuojnë në përforcim. Mediat e lajmeve mund të raportojnë pa dashje për tregime të rreme, veçanërisht kur ato duken të vlefshme ose dramatike, duke legjitimuar përmbajtjen dhe duke e ekspozuar atë para audiencës më të gjerë. Kjo nënvizon rëndësinë e përgjegjësisë editoriale dhe verifikimit të fakteve në raportimin e medias.

Si përforcohen

Faza e fundit e ciklit jetësor të një narrative të rreme përfshin pranimin e saj nga audienca. Efektiviteti i një narrative të rreme varet nga sa të ndjeshëm janë individët për të besuar dhe ndarë përmbajtjen. Faktorë të tillë si paragjykimet njohëse, besimi në burim dhe gjendja emocionale luajnë një rol të rëndësishëm në këtë fazë.

Për shembull, njerëzit kanë më shumë gjasa të pranojnë tregime të rreme që përputhen me besimet ose vlerat e tyre para-ekzistuese – një fenomen i njohur si konfirmimi i paragjykimeve të tyre. Shkaktarët emocionalë, si frika, zemërimi ose shpresa, rrisin më tej ndjeshmërinë. Një tregim që pretendon një kërcënim të menjëhershëm për sigurinë publike ka më shumë gjasa të besohet dhe të ndahet sesa një tregim që i mungon një tërheqje emocionale.

Për më tepër, dinamikat sociale ndikojnë në pritje. Individët mund të ndiejnë presion për t’u përshtatur me besimet e grupit të tyre ose kanë frikë të përjashtohen për të vënë në pikëpyetje përmbajtjen e shpërndarë gjerësisht. Mungesa e edukimit mediatik përkeqëson gjithashtu ndjeshmërinë, pasi njerëzit përpiqen të dallojnë burimet e besueshme nga ato mashtruese.

Kuptimi i këtyre faktorëve psikologjikë dhe socialë është kritik për zhvillimin e strategjive për të kundërshtuar narrativat e rreme. Kjo përfshin promovimin e të menduarit kritik, inkurajimin e skepticizmit ndaj përmbajtjes sensacionale dhe nxitjen e zakoneve të verifikimit të informacionit përpara se të veprohet sipas tij.

Rast Studimi: Përgënjeshtrimi i lajmeve të rreme për përfshirjen e shqiptarëve në trafikun e armëve në Ukrainë

Përhapja e lajmeve të rreme është kthyer në një sfidë të rëndësishme për peizazhin e sotëm të informacionit dixhital, duke përkeqësuar shpesh tensionet politike dhe duke mashtruar audiencën. Një artikull u botua në faqen e internetit Gijotina.com, në verën e vitit 2022, me titull "Në mes të luftës, një makinë me targa shqiptare trafikon armë në Ukrainë". Ky rast studimi shqyrton pretendimin, përhapjen e tij dhe hapat e ndërmarrë për ta zhbërë atë, duke nxjerrë në pah mësimet mbi luftën kundër dezinformimit.
Gijotina.com është një media pak e njohur me një histori të botimit të lajmeve sensacionale dhe të paverifikuara. Ky artikull doli në kontekstin më të gjerë të luftës Ukrainë-Rusi, ku fushatat e dezinformimit kanë qenë të shumta, shpesh duke synuar diskreditimin e kombeve ose entiteteve të caktuara. Artikulli linte të kuptonte se Shqipëria, një anëtare e NATO-s, ishte e përfshirë në mënyrë indirekte në tregtinë e paligjshme të armëve në mes të konfliktit – një narrativë që mund të dëmtonte pozitën ndërkombëtare të Shqipërisë dhe të nxiste tensionet e brendshme politike. Artikulli pretendonte se një makinë me targa shqiptare u pa duke trafikuar armë në Ukrainë. Ai përfshinte një imazh që supozohej se tregonte automjetin dhe nënkuptonte përfshirjen e Shqipërisë në aktivitete të paligjshme. Teksti përdori një gjuhë alarmante për të ngjallur mosbesim dhe dyshim, duke shfrytëzuar pasiguritë e vazhdueshme gjeopolitike. Pas inspektimit më të afërt, u dalluan disa problematika: • Dëshmi vizuale: Imazhi nuk kishte tregues të qartë • Mungesa e burimeve të besueshme: Asnjë burim zyrtar apo i besueshëm nuk u citua në artikull. • Mospërputhjet kontekstuale: Artikulli dështoi të ofrojë të dhëna specifike, vendndodhje ose verifikim të incidentit të supozuar.
Artikulli fitoi tërheqje në platformat e mediave sociale, veçanërisht në Facebook dhe Twitter, ku u shpërnda nga përdorues të lidhur me ndjenjat anti-qeveritare ose nacionaliste. Komentet në këto postime pasqyruan një përzierje zemërimi, dyshimi dhe kurioziteti. Ndërsa shtrirja e saktë e tij mbetet e paqartë, viraliteti i pretendimeve të tilla mund të mbjellë farat e dezinformatave, duke çuar potencialisht në: • Perceptime të gabuara për rolin e Shqipërisë në konfliktin e Ukrainës. • Marrëdhëniet e tensionuara diplomatike me aleatët e NATO-s. • Rritja e polarizimit brenda shoqërisë shqiptare.
Përpjekjet për të hedhur poshtë pretendimin u përqendruan në verifikimin e fakteve të provave vizuale dhe tekstuale: • Përdorimi i Reverse Image • Imazhi i makinës u gjurmua në një kontekst të palidhur, që i parapriu luftës së Ukrainës. • Analiza e meta të dhënave konfirmoi se fotografia ishte manipuluar për të mashtruar shikuesit. • Organizatat e pavarura të kontrollit të fakteve e vërtetuan këtë mohim, duke e etiketuar artikullin si dezinformim. • Asnjë media me reputacion nuk e raportoi historinë, duke minuar më tej besueshmërinë e saj.
Ky rast nënvizon taktikat e përdorura në hartimin dhe shpërndarjen e lajmeve të rreme: • Shfrytëzimi i temave të ndjeshme: Keqinformimi shpesh shfrytëzon ngjarjet aktuale për të zgjeruar shtrirjen e tij. • Rëndësia e edukimit mediatik: Audienca duhet të analizojë në mënyrë kritike përmbajtjen e lajmeve, duke kontrolluar për burime dhe prova të besueshme. • Roli i Organizatave që kontrollojnë faktet: Ndërhyrjet në kohë nga kontrolluesit e fakteve dhe autoritetet zyrtare janë vendimtare në debutimin e pretendimeve të rreme.

Kuiz i shpejtë : Kuptimi dhe luftimi i lajmeve të rreme

Kuiz i shpejtë : Kuptimi dhe luftimi i lajmeve të rreme

The number of attempts remaining is 10

1 / 3

Cili ishte pretendimi qendror i artikullit të lajmeve të rreme i analizuar në këtë rast studimi?

2 / 3

Artikulli nga Gijotina.com përfshinte burime të besueshme për të mbështetur pretendimin e tij.

3 / 3

Plotësoni boshllëkun:

Përpjekjet për të zbuluar lajmet e rreme përfshinin përdorimin__________, i cili zbuloi se imazhi i përdorur në artikull ishte manipuluar.

Your score is

Analizimi i Mesazheve të Medias, Paragjykimeve dhe Teknikave të Propagandës

Mendoni për një reklamë të fuqishme që ju bind të blini një produkt ose të mbështesni një kauzë. A jeni ndalur ndonjëherë për të vënë në dyshim teknikat e përdorura për të ndikuar në vendimin tuaj? Mesazhet mediatike janë krijuar me kujdes për të ngjallur emocione, për të bindur dhe ndonjëherë edhe për të mashtruar.

Ky mësim shtjellon artin e analizimit të mesazheve mediatike, identifikimit të paragjykimeve dhe njohjes së teknikave të propagandës. Duke zhvilluar këto aftësi, nxënësit do të bëhen konsumatorë kritikë të mediave, të cilët mund të vënë në dyshim qëllimin, të zbulojnë paragjykimet e fshehura dhe të lundrojnë në një botë të përmbytur me informacion.

Zbërthimi i mesazheve mediatike

Çdo mesazh mediatik mbart një qëllim, është i përshtatur për një audiencë specifike dhe ekziston brenda një konteksti të caktuar. Këta tre elementë – qëllimi, audienca dhe konteksti – shërbejnë si bazë për të kuptuar qëllimin që qëndron pas çdo komunikimi. A është krijuar mesazhi për të informuar publikun rreth ngjarjeve kritike? A është projektuar për të bindur një audiencë që të adoptojë një besim të veçantë ose të ndërmarrë veprime ? Apo qëllimi i tij kryesor është argëtimi, ngjallja e emocioneve në vend që të inkurajojë mendimin kritik? Analizimi i këtyre elementeve ndihmon në dekodimin e motivimeve themelore të krijuesit. Për shembull, një lajm mund të synojë të informojë, por gjithashtu mund të bindë në mënyrë delikate përmes zgjedhjes së imazheve ose gjuhës. Kuptimi i këtyre dinamikave i lejon konsumatorët e medias të vlerësojnë në mënyrë kritike vërtetësinë dhe besueshmërinë e mesazheve që hasin, duke u siguruar që ata të informohen dhe të mos mashtrohen.

Kuptimi i paragjykimeve

Paragjykimi është një aspekt i pashmangshëm i të gjitha mediave dhe luan një rol të rëndësishëm në formimin e mënyrës se si ndërtohen narrativat. Mund të shfaqet në forma të ndryshme, si:

– mosveprim, ku detajet kryesore janë lënë jashtë;

seleksionimi, ku faktet specifike theksohen mbi të tjerat;

– toni, i cili ndikon në mënyrën se si audienca e percepton subjektin e tregimit.

Këto paragjykime nuk rrjedhin gjithmonë nga manipulimi i qëllimshëm, por mund të lindin nga normat kulturore, politikat organizative ose perspektivat individuale. Për shembull, dy media që raportojnë për të njëjtën ngjarje mund të paraqesin narrativa shumë të ndryshme në varësi të qëndrimit të tyre editorial ose audiencës së synuar. Kuptimi i paragjykimeve kërkon identifikimin e këtyre modeleve dhe vënien në pikëpyetje se cilat këndvështrime mungojnë ose mbitheksohen. Duke njohur paragjykimet, qytetarët mund të angazhohen me përmbajtjen e medias në mënyrë kritike, duke nxitur një vlerësim më të thellë për tregimin e nuancuar dhe raportimin e ekuilibruar.

Njohja e teknikave të propagandës

Propaganda është një mjet i fuqishëm që përdor teknika bindëse për të manipuluar audiencën, shpesh duke i bërë thirrje emocioneve dhe jo arsyes. Këtu mund të përdorim disa teknika që i hasim rëndom:

“Fear appeal” [propaganda e bazuar te frika] shfrytëzon ankthet dhe frikën për të nxitur vendime;

– “Bandwagon” inkurajon konformitetin me një mendim ose prirje të caktuar duke sugjeruar se ekziston një pranim i gjerë i këtij fenomeni;

– ‘Glittering generalities” [përgjithësime vezulluese] përdor fraza të paqarta, por të ngarkuara emocionalisht për të nxitur asocacione pozitive, pa ofruar informacion thelbësor.

Historikisht, propaganda ka qenë e rëndësishme në ndikimin e opinionit publik gjatë luftërave ose fushatave politike, siç shihet në posterat ose fjalimet e kohës së luftës. Në peizazhin e sotëm mediatik, ajo vazhdon në forma më delikate, të tilla si postimet virale në mediat sociale ose reklamat e synuara. Duke eksploruar shembuj historikë dhe bashkëkohorë, mund të mprehim aftësinë për të identifikuar mesazhe manipuluese, si dhe për t’iu rezistuar ndikimit të tyre në një mjedis mediatik gjithnjë e më kompleks.

Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

1 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

1. Cili është qëllimi parësor i medias? (Zgjidhni të gjitha ato që zbatohen.)

2 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

    2.
  1. Cili nga shembujt më poshtë është shembull i dezinformimit?

3 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

3. Cili është rreziku kryesor i synimit të përmbajtjes së drejtuar nga algoritmi në platformat dixhitale? (Zgjidhni të gjitha ato që zbatohen.)

4 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

4. Cili lloj i paragjykimeve mediatike përfshin theksimin e fakteve të caktuara, duke anashkaluar të tjerat?

5 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

5. Në ciklin jetësor të tregimeve të rreme, cila fazë fokusohet në përhapjen e gjerë të mesazhit?

6 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

6. Pronësia e medias nuk ka ndikim të rëndësishëm në narrativat e paraqitura nga organizatat e lajmeve.

7 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

7. Propaganda është gjithmonë e hapur dhe lehtësisht e dallueshme.

8 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

8. Keqinformimi shpërndahet gjithmonë me qëllimin për të mashtruar.

9 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

9. Të gjithë individët janë njëlloj të ndjeshëm ndaj tregimeve të rreme, pavarësisht nga bindjet apo gjendja e tyre emocionale.

10 / 10

Category: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik

    10.
  1. Njohuria mediatike fokusohet vetëm në identifikimin e informacionit të rremë.

Your score is

The average score is 0%

Create your account

Mirëseerdhët në Modulin 2: Edukimi mbi median dhe informacionin dhe të menduarit kritik!

Pasi të jeni njohur me të gjitha temat dhe informacionin e modulit, në fund do të gjeni një quiz të shkurtër.
Përfundimi me sukses i quizit ju pajis me certifikatë për këtë modul, e cila do t’ju vijë me e-mail.
Është e rëndësishme të njiheni me të gjithë modulin para se të kryeni quizin. Punë të mbarë!